Comunidad y cultura

Naix un nou Portal

imagen

L’objectiu de la web és potenciar la labor de les associacions i col·lectius del municipi i visibilitzar la seua importància.

L’Ajuntament de Crevillent ha impulsat el Portal d’Associacions (asociaciones.crevillent.es), una web que busca potenciar el treball dels diferents col·lectius i associacions de la localitat i posar en valor les diferents tasques que elaboren a Crevillent.

El Portal d’Associacions incorpora un directori amb la informació de més de 150 entitats del poble de sectors diversos, amb la presència d’associacions de veïns i veïnes, clubs esportius, comparses i confraries, associacions de pares i mares de les escoles i instituts o altres entitats socials.

L’objectiu d’esta web és que les associacions crevillentines reunisquen en un sol espai tota la seua informació per a que estiga disponible als ciutadans, i fomentar i promocionar els processos participatius que impulsen, amb la voluntat de contribuir a desenvolupar la democràcia participativa

La web també incorpora recursos per a les persones que vulguen iniciar un projecte associatiu o altres informacions d’interés per als col·lectius i ciutadans del municipi, així com una guia de transparència per a entitats i una agenda amb les activitats de les associacions de Crevillent.